Így írok én.

2010.01.16. 00:31

Legtöbbször csak leülök a gép elé, berakok valami instrumentális zenét és leírok egy mondatot. Ha eszembe jut valami róla lehet, hogy kikerekítem egy bekezdéssé, ha megtetszik és elkezdenek özönleni az ötletek történet lesz belőle.
Másszor álmodok, sokkoló, brutális dolgokról, mint a rémálom?-ban. Megpróbálom befogadhatóvá, átélhetővé tenni az érzést amivel felébredek és belenézek a tükörbe, remélve, hogy a két szép kék szemem fog visszanézni.
Aztán ott vannak az éber víziók, mint a Wendigo befejezése. Gondolom érezhető, hogy megszerettem a karaktert miközben írtam. Mégis megkellett történnie annak aminek, erre a fináléra épült az egész. Azt megsúgom, hogy elég sokkoló bad-trip eredménye.
Miközben írtam és rakosgattam össze ezt a világot ahol őslények élnek együtt neolitikus kultúrák vadembereivel és ókori légiók táboroznak a cikászerdők mellett, arra gondoltam ez nagyon tetszik. Egy saját világ ami nyílván nem vetekedhet sem Tolkien-i, sem olcsóbb,  kidolgozatlan világokkal, de mégis az enyém. Ott van bennem, álmaim, életem, olvasmányaim és fantáziám keveréke. Ebben a világban végre írhattam egy H.P.Lovecraft tribute-ot és a második részben összeereszthettem pár allosaurust egy csapat légióssal. Elmondhatatlanul jó móka volt megírni, végig vigyorogtam. Tudom, hogy amatőr az egész amit csinálok, tele van hibákkal, nem irodalmi sem a szöveg sem a tartalom. Who the fuck cares? Én nagyon élvezem csinálni és hatalmas örömet okoz nekem amikor valaki azt mondja; elolvastam amit írtál és tetszett.
Köszönöm mindenkinek aki elolvassa. Mindenkinek aki elmondja a véleményét, aki időt szán rá. Azoknak pláne akik bátorítottak, bátorítanak, hogy csináljam. Sokat jelent nekem. Tényleg. <3

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oidipusprime.blog.hu/api/trackback/id/tr511675980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bro 2010.01.16. 00:38:58

Szivesen : Black Heart :

oPPÁRÉ 2010.01.16. 12:14:02

a cimke a legjobb XD nyálveszély...XD
> Régebbi bejegyzések"/>
süti beállítások módosítása