Is it over now?

2010.08.04. 06:59

Kommenteket kérek, mert különben nem jön az ihlet! :l

Azt álmodtam, hogy berepült egy szúnyog a fülembe. :D

Majd lesz írás, nem soká' de tessék kommentelni, mert így nem nagyon van motivációm írni. Előre is köszi!

Barátotok:

Oidipus

Ui.: <3
 

Szerző: Oidipus Prime

6 komment

Címkék: oidipus

A bejegyzés trackback címe:

https://oidipusprime.blog.hu/api/trackback/id/tr792197454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geldrin · http://geldrin.deviantart.com 2010.08.04. 20:55:01

Komment, komment, komment...

Ez az "Is it ver now" cím ez... Fúj! Ezt meg sem hallottam.

Furcsa tőled hallani, hogy "nincs időm"! :D:D Hát igen jönnek az egyetemi évek.

Rég volt frissítés! Hajrá-hajrá, ember! Jöhetne valami őrült "elveszett lelkek paradicsoma" dolog! (Apropó... most terítettem le egy sört, úgyhogy megyek is ELP.-t rajzolni)

Minden jót.

oPPÁRÉ 2010.08.06. 16:31:10

jöhetnemár egy kiscserkészek epizód... egykis kolonizálós, arkal hajózgatós flash

before you close your mind 2010.08.16. 00:25:18

nekem is kéne már kiscserkészek... lg azt a szigetes cuccot írd meg... ráizgulnék már :D

WAR89 2010.08.22. 08:49:09

NOTHING IS OVER, NOTHING!!!
Ilyet még viccből sem mondasz(írsz)
Meríts a mostani élményeidből valamit(mondjuk Ufó invázió a Maiden koncert alatt:D)
Na de csak összehozol valami faszát, én attól nem tartok

oPPÁRÉ 2010.08.23. 15:25:40

jaja, csak legyen már valami!!!

Zoo_Lee 2010.08.31. 11:00:32

Nehogy már vége legyen! Szerintem most vagy a csúcson, a Pahlawan sztori az egyik legjobbad volt, azt megértem, hogy alaposan lefáraszthatott/kiapasztotta az ihletforrásodat, de bízom benne, hogy ennél már csak jobbakat fogsz felrakni a blogodra. Várom a következő novelládat!
> Régebbi bejegyzések"/>
süti beállítások módosítása