Úgy érzem, nem vagyok ide való, nem kellek a világnak. Bármibe is kezdtem életem során, minden kifolyt a kezeim közül. Mintha belemarkolnék a földbe és megpróbálnám elvinni, ami a markomban van, életem homokvárához, de mire odaérek, minden kifolyik az ujjaim közül, s amikor lenézek oda, ahol a kis tornyocskáknak kéne állniuk, tetejükön vidáman lobogó zászlókkal… csak egy roncsot látok, összeégett álmokat, amiket lassan, porszemről porszemre a feledésbe fúj az idő szele. Talán, mert sosem volt kézügyességem. Bármiféle önkifejezési forma alapfeltétele. Amíg mások pár ceruzával, ollóval, agyagdarabbal vagy papírfecnivel művészi dolgokat tudnak alkotni… de tudod mit, nem is az a lényeg. Alkotni tudnak. Én egy pálcikaembert sem tudnék megrajzolni. Az egyetlen, amihez értek a szavak. Ezen az egy módon tudom kifejezni azt, ami a lelkemben kavarog. Az én világomban nem a színek, vonalak és formák csábító kuszaságának dzsungele áll a szívfacsaró muzsika folyójának partján. Az én belső sivatagom széttépett és félbehagyott írások fecnijei töltik meg.
Ha valamibe belekezdtem, nem lett jó vége, igazából nem is lett vége. Rengeteg dologhoz értek, ez jó társalgópartnerré tesz, de semmihez sem igazán. Hiányzik belőlem az eltökéltség, a kitartás ahhoz, hogy valamibe minden erőm beletegyem, maradandót alkossak. Talán lusta vagyok, de úgy érzem a képességem nincs meg hozzá. Maga az attitűd az, ami hiányzik, az ihlet néha megvan, úgy érzem elért a fény, de aztán mindig csorbának mutatkozik a kész mű, hamisnak és torznak. Én vagyok a mindig félig kész ember, én vagyok a hidra, aki leharapja egy fejét, hogy két új szülessen belőle, de a sok fej súlya lassan agyonnyomja. Nem mellesleg én vagyok, aki megmenti a világot a Ragnaroktól. Én vagyok az író.

A bejegyzés trackback címe:

https://oidipusprime.blog.hu/api/trackback/id/tr892310723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BleedingheartWitch 2010.10.11. 19:31:05

Néhány helyen kissé pesszimistán hat az önismereted (már ha annak szántad), de jo hogy azután mégis az a lényeg, hogy ez te vagy. Így vagy úgy, de TE.. :D
kicsit le is hangolódtam...némi hasonlóság felfedezése után...és e pár sorral akaratlanul is kurva sokat segítettél egy két dologra rá jönnöm saját kis "nyomorult" életemmel kapcsolatban..köccenet...igyexem olvasni továbbra is :D
> Régebbi bejegyzések"/>
süti beállítások módosítása