Hmhm?!

2010.11.22. 16:35

Kéne már valamit írnom, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://oidipusprime.blog.hu/api/trackback/id/tr102465829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesko 2010.11.22. 21:15:15

ez milyen blog?, te írsz novellákat?

Geldrin · http://geldrin.deviantart.com 2010.11.23. 11:46:42

@mesko: Nézz körbe, vagy olvasd el a kis ismertetőt jobb oldalon.

@Oidipus: ja, kéne már... :D

mesko 2010.11.23. 19:01:59

akkor kezdjél írni..holnap beleolvasok az álmaidba, ma nincs több időm, még filmet sem néztem, pedig az nem nap, ha nem nézek meg legalább egyet:), megvoltam úgy látatlanba győződve, hogy filmes blogod van, na mindegy..olvasni is jó, de csak magyarul írj, angollal nyakig vagyok:)
nehezebb nyelv a magyar, de nekem tetszik..

oPPÁRÉ 2010.11.23. 22:35:40

jamár jöhetne valami... mondjuk.... őőmm.... hát nemis tudom, talán ... kiscserészek??? na? azmár nagyon régvolt! Megazt amúgyis írnikéne a képregény miatt...

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2010.11.24. 11:33:10

@mesko: Oh, hát igen én ilyen kis elkóborolt lélek vagyok. Angolt én sem szeretem, sokkal jobb magyarul olvasni, ezerszer szebben tudja kifejezni magát az ember. Remélem tetszenek majd a novellák. (:
@oPPÁRÉ: Jaja kiscserkészek... hát azt szerintem csak képregényben fogom befejezni már...

Inkább valami mindfuck témára vagyok ráállva most, olyan kis boldog mégis magányos napjaimat élem, és érdekes novellaötleteket hoz fel bennem :P
> Régebbi bejegyzések"/>
süti beállítások módosítása