Droid Love

2010.12.01. 19:02

...Elfolytam, lerakódtam a repedésekben. Apró kürtőkben, a tájat végigszántó mélyedésekben száradtam a falra. Hidraulikám berozsdállt, a dugattyúim üzemanyag fogytán lassan csúsztak csak perselyükben, ahogy az örökké dobogó, élő szívem keringetett egy testben, ami valaha én magam voltam. Szivárgó olaj, vér, s kilógó kábelek, testem meggyötörten, horpadtan fekszik, a gigászi fennsík puha dombjai közé olvadva. Eltűnt az érintés emléke, az arcomon simító kéz nyoma. Nem más már, csupán egy rozsdás csontkéz valahol a messzeségben, halkuló neszek és fakuló árnyak mögé temetve. Pár órája, vagy talán eonokkal ezelőtt? Mindenki meghal egyszer. A pillanatoknak is vége szakad. Boldogság voltam, homályos kicsapódása az életnek magának. Egy voltam a számtalan alakzat közül, két lény egymásba olvadása voltam, maga a gyönyör. Puhán súrlódó idomok közti tér, megrekedt levegő két csók között. Az ismeretlen, vonzó, felfedezésre buzdító test voltam. A reprodukcióm egyedi volt, s nem is lesz hozzá fogható soha többé. Készítőm a saját arcára formált egykor, s majdnem megadott nekem mindent, amit ő kapott saját alkotójától. Csak a szabadságot nem kaptam meg soha. Szerelemre építettek, s munkám végeztével elpusztítottak. Droid voltam. Most halott vagyok. Életem magja tovább él utódaimban. Apró készülékekben, járművekben, robotokban. Nem tudom, miért vagyok még életben, nem tudom, miért nem bomlott el mesterséges elmém. Nem ismerem az időt, nem ismerem a teret. Egyetlen emlékem az egyszeri és megismételhetetlen aktus, életerőm átadása a gyárnak, hogy még sokáig működhessen és eláraszthassa alkotóimat gyermekeimmel. Azon gondolkodom csupán… Vajon a gyárnak is jó volt?

Az X-22 es katasztrófája után kiemelt merevlemez utolsó értelmes bejegyzése.    
I.u.: 7429

A bejegyzés trackback címe:

https://oidipusprime.blog.hu/api/trackback/id/tr202486749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oPPÁRÉ 2010.12.01. 19:53:52

tudtam én, hogy csak elkell mennem egy kicsit hozzád... helyes! jöhet a kifejtés:)

mesko 2010.12.02. 19:43:31

szerintem 1-0 volt javadra:), a gyárnak meg semmi:)(még mit nem..), hisz ő még 1000, és 1000 más droidot is gyárt..de te különleges voltál, s ezt csak TE ÉREZTED..ne foglalkozz a gyárral:))
> Régebbi bejegyzések"/>
süti beállítások módosítása